Luahan Hati Chong Wei Gagal Ujian Doping

Luahan Hati Chong Wei
Berikut adalah komen pertama Datuk Lee Chong Wei sejak gagal dalam ujian doping yang mengegarkan sukan tanahair dan antarabangsa seperti dipetik dari BH online 8 November 2014.


Pemain badminton negara yang diuji positif dadah, hari ini berkata dia tidak pernah menipu sepanjang kerjayanya badminton.

Komen Pertama Datuk Lee Chong Wei Gagal Isu Doping
"Saya melihat segala usaha sepanjang 15 tahun seperti tidak bermakna ketika ini.
Saya terasa kehidupan saya seperti sudah musnah dan tidak tahu apa yang mahu dilakukan."Saya tak pernah menipu atau pun membuat percubaan untuk menipu dan ini seperti panahan petir.....membinasakan segala-galanya yang sudah saya bekerja keras selama ini
"Saya adalah seorang mempercayai kepada usaha gigih dan kesungguhan untuk mencapai kejayaan dan dakwaan seperti ini membuat saya buntu dan terperanjat," 
Dipetik dari blogger sukan, Satwant Singh Dhaliwal di ssdhaliwal.blogspot.com, hari ini.

Anda boleh baca penuh komen Datuk Lee Chong Wei di SINI


1 comment... add one now